T8 FG25 Gazowy wózek widłowy 2,5 t
- Dodaj recenzję:
- Producent: EP Equipment
-
Dostępność:
Zapytaj o dostępność
-
Historia ceny
- szt.
- Cena netto: 75 000,00 zł 92 250,00 zł
-
Paypal, Płatność gotówką, Płatność przelewem, PayU, Paynow, Przelewy24, Płatności ratalne
-
Sprawdź raty
Wózki widłowe z serii T8 od wielu lat cieszą się popularnością i zaufaniem klientów. Dzięki prostocie budowy (brak awaryjnej elektroniki), bardzo dobrych podzespołach, 3-letniej gwarancji i atrakcyjnej cenie stanowią doskonałą alternatywę dla używanych wózków widłowych.
Wózki z serii T8 zaopatrzone mogą zostać w maszty typu: standard, duplex oraz triplex z maksymalną wysokością podnoszenia wynoszącą nawet 6500mm.
T8 FG25 napędzany jest przez czterocylindrowy sprawdzony i solidny silnik marki Nissan K25 dysponujący mocą 46,9 kW. Za zasilanie silnika odpowiada fabrycznie montowana instalacja LPG - IMPCO, gwarantująca nienaganną pracę przez wiele lat. Dzięki instalacji gazowej sprawdzi się tam gdzie nie można wykorzystać wózka z napędem diesla.
Poza niezawodnym silnikiem wraz z całym osprzętem, produkcji japońskiej jest również pompa paliwowa firmy ZEXEL. Za przeniesienie napędu odpowiada bardzo trwała i sprawna, wyprodukowana na licencji japońskiej firmy Okamura, przekładnia hydrokinetyczna.
Komfort i wydajność pracy poprawia zastosowany wał przenoszący moc silnika na amortyzowaną skrzynię napędową.
Seryjne wyposażenie T8 w odróżnieniu od konkurencji to:
- zadaszenie,
- przednia szybka z wycieraczką,
- wyświetlacz LCD
- boczny przesuw renomowanej marki Cascade
Wyposażenie opcjonalne na etapie produkcji:
- klimatyzowana/ogrzewana kabina,
- DPF
- dodatkowe zawory hydrauliczne
- filtry wstępne
Najważniejsze cechy wózka widłowego z silnikiem diesla T8 model FG25:
- czterocylindrowy japoński silnik o mocy 46,9 kW marki NISSAN K25,
- renomowane komponenty: pompa paliwowa marki ZEXEL, przesuw boczny marki CASCADE,
- udźwig 2500 kg,
- promień skrętu 2230mm,
- zadaszenie i przednia szyba wyposażona w wycierak w standardzie
| Charakterystyka ogólna | ||
| Producent | EP | |
| Model | FG25 | |
| Rodzaj zasilania | Gaz | |
| Udźwig | kg | 2500 |
| Środek ciężkości | mm | 500 |
| Wymiary | ||
| Wysokość podnoszenia | mm | 3500 |
| Wolny skok | mm | 120 |
| Wymiary wideł | mm | 1070x120x40 |
| Pochylenie masztu przód/tył | deg | 6/12 |
| Odległość od środka osi do czoła wideł | mm | 476 |
| Odległość od środka osi do końca przeciwwagi | mm | 550 |
| Długość do czoła wideł | mm | 2660 |
| Szerokość | mm | 1150 |
| Wysokość (maszt złożony) | mm | 2050 |
| Wysokość (maszt rozłożony) | mm | 4200 |
| Wysokość klatki ochronnej | mm | 2130 |
| Promień skrętu | mm | 2230 |
| Osiągi | ||
| Prędkość jazdy (bez ładunku) | km/h | 20 |
| Prędkość podnoszenia (z ładunkiem) | mm/s | 450 |
| Prędkość opuszczania (z ładunkiem) | mm/s | 450 |
| Siła uciągu | N | 17500 |
| Zdolność pokonywania wzniesień (z ładunkiem) | % | 20 |
| Podwozie | ||
| Opony przód | mm | 7.00-12-12PR |
| Opony tył | mm | 6.00-9-10PR |
| Rozstaw kół napędowych | mm | 970 |
| Rozstaw kół sterujących | mm | 970 |
| Rozstaw osi | mm | 1600 |
| Prześwit pod masztem | mm | 120 |
| Prześwit | mm | 145 |
| Waga | ||
| Waga całkowita | kg | 3920 |
| Rozkład wagi, przód z ładunkiem | kg | 5588 |
| Rozkład wagi, tył z ładunkiem | kg | 832 |
| Rozkład wagi, przód bez ładunku | kg | 1560 |
| Rozkład wagi, tył bez ładunku | kg | 2360 |
| Napęd | ||
| Akumulator | V/Ah | 12/60 |
| Model silnika | GK25 | |
| Producent silnika | Nissan | |
| Moc wyjściowa silnika/r.p.m | kw | 37.4/2300 |
| Moment obrotowy/r.p.m | N.m | 176.5/1600 |
| Ilość cylindrów | 4 | |
| Średnica cylindra i skok | mm | 89x100 |
| Objętość skokowa | cc | 2488 |
| Objętość baku paliwa | L | 60 |
| Producent skrzyni biegów | CHINY | |
| Typ skrzyni biegów | Powershift |
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.

